Hur måga fredag den 13 onde finns det??

Fredag den 13, igen ..plus att det kommer nästan 3 till jag trodde det bara var det en gång om året!:P'
menmen
Idag har solen lyst väldigt vackert över stan , jag tog bussen från Dvärsätt eftersom jag varit barvakt i natt och det gick jätte bra,men en grej hände!
Jag satt i soffan hos Månströms och barnen ligger och sover ...då så kommer Wiliam gåendes jätte konstigt genom rummet  han går fram till en bokhylla och drar ut en låda då jag ser att han är på väg att kissa i den!
NEEEJ skriker jag och drar in honnom på toan ( jag har nu förstått att han går i sömnen och då ska man ju inte väcka dom) väl inne på toan går han fram å kissar i badkaret istället ! då jag tjuter i förtvivlan! DU KAN JU INTE KISSA I BADKARET!! jag vill som inte bära honnom eller för ja vet ju inte om han börjar kissa på mig! så jag tar honnom i handen å går in till hans rum med han då han börjar gråta å säger att han behöver nått! " jag behöööver nått" är du törstig frågar jag? -neeej jag måste kissa! jahap, IGEN!
han satt sig på toan å torkade sig 3 gånger utan att det kom nått. sen gick han å la sig, liiiite roligt:)
idag har jag köpt en ny jacka och kläder till rock konserten!!
ikväll ska jag på klassfest! :)


pussssss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0