mycket att göra

Hej blogg.
Nu är jag jätte stressad har mycket att göra framöver ska jag göra en liten empati lista? :)

1. Har börjat med cheerleadingen 3 x veckan
2. Har audition snart till Vårprojektet
3.Ska åka till Norge med skolan
4.Måste träna till mitt och Roshanaks nummer till Musikdirekt
5. Jag och Edvin ska spela på en gala och måste repa in 5 låtar utantill
6.Har en 2 låtar på gång med Elias
7. Bygger studio hos Pappa
8. Går i skolan och har läxor som vanligt
9. Snowboardkurs varje helg
10. Spelning på tingshuset med Ensamblen på skolan
11. Fotbollen 2 dagar i veckan
12. Har ett sångprojekt i skolan som vi ska uppträda med i fiket
13. massa saker jag inte hinner med just nu som jag vill göra, gå på stan, vara hemma mm

Visst de tär verkligen aldrig kul att inte ha någonting att göra men ibland så blir det bara för mycket också!!
Men som tur är att om man gör en lista så kan man ju pricka av saker eftesom!

jaja nu ska jag sova.

Pussoch kram ida

Kommentarer
Postat av: Bitti

Ta´t lugnt Ida...;-. Passar på att påminna dig om att kolla datum för Vårshowen vid tillfälle - ser fram emot den!

Kram!

P.S Ha det så kul på Snowboardkursen i helgen!

2009-01-23 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0