arctura

tjaaaaaa
I går hade jag spelning på krokoms värdshus, gick hyffsat bra, folket dansade och tjoade vi hade kul, lyckat.
fick även AS god mat där, julbord osv... lägger upp lite bilder sen :)
Just nu sitter jag i i soffan och dricker fanta, kom precis hem från jobbet ( 01:00 ) hade ingen skjuts hem så sent så ja ringde min vän Simon och fick skjuts, han fick en hunka, nöjd kille :) det gick alla fall bra att jobba, det var otroligt jobbigt ikväll för jag var typ trött och i morgon börjar jag kl 12, hoppas att jag inte behöver jobba så himla länge..:( hade varit mysigt med advenstfika på eftermiddagen men ja får seeeee. pengar blir det alla fall.
Nu ska jag sova!


Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0