Still sick

Hej idag fyllde min lillebror tvåsiffrigt, tjohej å grattis till dig!
Vi hade stor påskmiddag och jag och min bror fick ett försmak på ett underbart påskägg.
Skulle egentligen åka efter en vecka med jätte mycket tråk till Alexander men de fick ja inte , så jag ska åka dit i morgon, det ska faktiskt bli rätt kul för vi ska ut och åka skateboard ( inte jag dårå men Alex) så ska jag ta lite kort när han hoppar och sånt. 

Har ju som sagt aldrig haft såhär tråkigt i hela mitt liv men jag blev jäklarns glad när Pappa ringde å berättade att han ställt på gammel volvon! wow, sååå jäääkla kul!! Vi övningskörde, me like köra bil alltså! Vi ställde även på mooppen men den startade inte:(

hm nått mer kul som händer som ja kan berätta om

. vi bygger om och jag och min lillebror ska fy nya tapeter!!! ( och jag ett nytt rum) :D
. Det är lov och jag ska träffa ett par som ska gifta sig, de vill att ja sjunger på deras bröllop så vi har möte på tisdag! :)
. Spotlight kommer allt närmre och även om jag inte är med och sjunger så är jag med och arrangerar det!
. jag och Pappa åker på idol  ska bli en himla kul utmaning!
.ja ska försöka beställa tid å klippa mina jääääkla toppar
. Hela familjen i backen + familjen Liljegräs /Hedin åker till Hurghada/ Egypten om 2 lördagar!



                                             


puss /ida


Kommentarer
Postat av: Mia

hejj,

när ska du åka till idol?

:)<3

2009-04-22 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0