MUSIKDIREKT

Hej igen :)
Jag lägger ut klippet från youtube som är filmat på storsjöteatern , hela min familj har säkert redan sett det, det är ju endå bara ni som läser det här... men i alla fall :)

http://www.youtube.com/watch?v=V84eWdUpw9g  - Ida Jonasson , New York state of mind


På svenskan just nu så skriver vi en bokanalys av en bok vi ska ha läst, vi  skriver en novell OCH vi skriver ett tal på 5 minuter, jag letade långt innom mig själv och tänkte, vad är viktigast för mig? det är ju alltid lättare att skriva tex ett tal om det är någonting som är nära, så jag tänkte mina vänner.... det kommer bli skit lätt. visst det var de tinte alls det, men eftersom jag legat hemma nu i några dagar har jag endå fåt till det rätt bra!!

catch you later calculate it

/i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0