Än är det inte slut

Okej, hej!
Min vän Frida skrev häromdagen, " Ida blogga!" meeen kände jag, ska jag blogga fastän att Hanna är hemma, vad ska jag då skriva om? Jag började titta igenom min blogg och märkte att det är kul att titta igenom vad man har gjort förut så ... jaa jag fortsätter!! Jag hade ju kommit in i värsta flytet nu med bilder å allt. jaaaaaaaa jaaaaaaa.
Nu är jag alla fall sjuk, har varit hemma från skolan hela veckan och det suger. jag har feber nu och jag ska lägga in en bild på alla mina tabletter jag äter just nu! Alla fall så missade jag min audition till Spotlight i måndags på grund utav febern men jag är jätte glad att mina kompisar kom med ni kan lyssna på dom på  http://www.myspace.com/themissingpiecesband as skönt band, me like:D

Ikväll väntas ingenting, verkligen ingenting jag ska bli frisk hade jag tänkt.






/puss ida

Kommentarer
Postat av: Frida

Whoho bra Ida :)

Krya på dig, det suger att vara sjuk på lovet, är också det nu :(

<3

2009-04-10 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0