TEMA VECKA

HEj, idag började tema veckan! vi blev indelade i grupper och fick ett tema, ( dröm och kontroll)
det ska vi tillammans med gruppen gestalta i ett perfromance på fredag. En rätt roliig skoldag och jag antar att det blir en rolig vecka också. Vi hade en förläsning om att framföra olika saker och hur man lyckas med mål här i livet eller drömmar av någon tjej som tydligen var känd, katti hette hon.. sjukt kul , tog tyvär inga bilder idag men men, ska hem om 4 dagar föresten vilket ska bli så otroligt kul att träffa alla och att göra saker som jag saknat att göra och speciellt träffa min famlij och alla djur igen, som jag saknat dom!!!!!!!! I kväll ska jag koppla upp mamma mia filmen på vår stora bio vägg och bara njuta av att vi inte har några läxor eller några sångtexter som ska fasstna i huvudet.

kram Ida

         BLOND VS BRUNETT  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0