Mitt rum

Hej :)
Idag följde Roshanak med mig hem efter skolan och hon lagade en jätte god middag åt mig och vi åt tills vi höll på att spricka, till efterrätt hade hon köpt kladdkaka , mums.
När hon åkt hem fixade jag och pelle, min rumskompis ( :) ) mitt rum, vi satt nästan upp en tavla vi ställde in ett nytt bord och en hurts och jag har fått nya gardiner! Efter det tog vi en kvällspromenad til kulturama så jag fick se hur man går dit, gick på en kvart ungefär ! nu ska jag dricka lite te och tittI på tv, pelle är och dansar så jag är själv i lägenheten. I morgon har vi ensamble och jag tänkte lära mig låtarna utantill så att jag får ett plus i kanten.. hahah

/ida
     

                                              Mitt nya rum!
                          Jag och Rose            

                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0