Kina,gospell och barnvakt

hej bloggen! Idag så var jag i skolan med min grupp 12! vi är bäst och i morgon ska vi ha vårt perfomance på skolan.
Vi har kommit så nära varandra så vi gick och åt kinamat efter skolan idag det var mys :)

   

  




Efter skolan gick jag på stan för att fördiva tiden lite innan jag skulle vara barnvakt. Jag märkte att halloween har börjat närma sig!  Efter ett tag åkte jag och hämtade Timoteo på dagis och sen lekte vi i en lekpark i nästan en timma, jag glömde bort tiden nästan.......men jag tjänade alla all en slant sen:)

   



Efter barnpassningen åkte jag till St Paulskyrkan och hade provsjöng för en kör :) jag kom  med och det var superkul och alla var jätte duktiga. Nu sitter jag hemma och packar det sista för jag åker hem i morgon! Så nu ska jag sova och ladda inför i morgon / pussochkramida

Kommentarer
Postat av: syster

du är väldens bästa

2008-10-24 @ 04:09:57
Postat av: sara

men gud vad kul att du kom med! :)

2008-10-24 @ 12:26:21
Postat av: KusinMia

Heej!

Har hittat din blogg nu, har läst Hannas ett tag nu och ska börja följa din nu!

Vad roligt att du ska vara med i den där kören, du kommer vara bäst =)

Många Kramar Mia

2008-10-24 @ 16:54:08
Postat av: roshanak!

Ääääälskling! GRATTIS, vad kul att du kom med<3.. Hahaha snygging bilder du har lagt upp;) PUSSSSSSSSSSSSSS SAKNAR DIG!

2008-10-26 @ 12:30:07
URL: http://roshanak.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ida! Vad kul med din blogg, och vad roligt att det går så bra för dig! Du är så jävla modig som flyttade till sthlm själv och dessutom klarar av det, så coolt =) Ha det bäst! Massor med kramar

2008-10-27 @ 21:47:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0