Jag och Rut

Idag har jag varit på skolan, var inte med på idrotten pgr utav min förkylning men jag var där i alla fall och tittade på.
Sista timmen åkte vi med våran underbara svenska lärare till moderna museét för att titta på en utställning.
Vi åkte färga från hammarby,super mysigt eftersom det var huuuur fint väder som helst idag, runt 19 grader och joey sprang runt i linne, så varmt var det. Efter att vi slutat for jag och Rut hem till mig och lagade middag, sen åt vi kladdkaka.
Rut är bäst. lägger upp lite bilder på lägenheten men det är lite svårt eftersom den är så liten men har försökt ta från lite olia vinklar!


       Här är Tv rummet och soffan. finns även ett matrum och en Jätte stor spegel på andra väggen som inte syns.
                                                                    
       Här är andra väggen och på den stora vita väggen så har vi en projector som tv, så vi har storbildsteve på väggen :)
                                                                    
  Det supermysiga lilla köket! jätte litet men det funkar, bakom " skynket" är mitt rum :)
                                                                            
Rut :) som satt i min säng idag och sjöng till alla låtar som hon kunde hitta på youtube
                                                                            

" Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt"

/puss ida


Kommentarer
Postat av: Mamma

ja nu har jag hittat inn på din blogg,helt ok.

det verkar vara fint i lyan,litet och mysigt.

sov gott och krya på dig .puss och kram

2008-10-08 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0