I will show you my friends!

hej!!  nu tänkte jag blogga ett inlägg om mina kompisar på kulturama! mest för min syster hannas skull faktiskt så hon får se vilka jag umgås med, jag visar dom jag hänger med mäst ...


                                                                 RUT                        JIMMY & FABIAN         ALEXANDER
                                                                

                                                         ROSHANAK                     JOEY                 LUKAS
                                                        

Det där är mina närmaste just nu och jag har verkligen jätte roligt med dom och för första gången känns det verkligen att jag har riktiga vänner, inte bara sånna man träffar på skolan utan vi umgås hela tiden och vi har alla saker gemensamt så det är så himla roligt.......


/puss Ida

Kommentarer
Postat av: syster

ge mej dina vänner! de verkar iaf vara coola och rara:)

2008-10-05 @ 15:36:23
Postat av: Bitti

Superkul att se bilder på dina klasskompisar!!

2008-10-05 @ 20:35:53
Postat av: din älskade vän emma

men åh, fina dom är.och jag förstår nu iallfall..! pusss

2008-10-05 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0