I got a woman

hejsan hoppsan.
Idag så har jag varit i skolan, som vanligt. är sjuk så jag gick till skolsyster så jag ska till skoldoktorn på måndag!
Vi hade "open stadge" idag och treorna hade musikal, de sjöng bla kristina från duvemåla , så vackert!!! sen så hade de gospell kör och några dansare från sydafrika! Vi har open stadge varje tisdag och det är så himla roligt.
Vem som helst får göra någonting och det är en lektion för hela skolan. så det blir som en stor konsert i våran aula.
Jag har haft hemlängtan idag och har börjat räkna dagarna inför min hemresa!
Hade även ensamble idag och på nästa tisdag ska vi ha ensambe uppspel. jag ska sjunga I got a woman  av Ray Charles men i en version av John Mayer, så gå in och titta på youtube! den är jätte häftig.


http://www.youtube.com/watch?v=4c_cEXlv8ZQ

nu ska jag dricka te och varva ner innan jag ska sova..

puss / ida


Kommentarer
Postat av: syster

men snygg-du. har du ny jacka!?

2008-10-07 @ 21:16:32
Postat av: ANTON

Hj ida vad ska du göra i helgen? Jag ska på kalas om prick 2 timar på boda borg och capte cok och äta hamburgare.

2008-10-11 @ 12:00:41
Postat av: Bitti

Vilken fin bild på dig Ida!

Kram!

Bitti

2008-10-14 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0