FREDAG/LÖRDAG

hej :) I går hade vi lite ensamble på skolan och sånglektion , vi ska ha uppspel på fredag och det känns sådär och igår kväll var jag på middag hos jonny,farmor var där och jag fick träffa min tre och halv männing, marlene.
Vi fick suuuper god middag som vanligt och efter middagen skjutsade Göran mig till tåget så åkte jag till Rut och sov över:)

Ensamble                  förrätt                   efterrätt                onkel blundar.        vid bordet                         Göran

 

Farmor!




Idag var jag på bio med pappa vi såg patrik 1,5 superbra! Och biograferna är såååå stora här! maagiskt.
 sen gick jag tillbaka till jonny för att titta på idol som vi spelade in nu sitter jag ensam i lägenheten och har nyss badat i ca 1 timme. tiden går så fort i badkar! mysigt är det. ikväll spelar darin på någon välgörenhetsgala på tv, det ska jag se.

        


Hanna, jag saknar dig,

Kram ida

Kommentarer
Postat av: Johan

Badkar, det var flera år sedan man badade badkar =P



Okej, ursäkta ;P men Darin är ju jättedålig! haha

2008-10-16 @ 22:43:25
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0