familjen

Idag har det varit en riktig söndag, inte sådär speciellt bra väder men inte dåligt heller, hyffsat varmt och jag har ingenting att göra, det är då jag får ett  mms av min mamma på en bild på vår hund Basko, då känner jag hur mycket jag längtar hem och saknar familjen, nu är det bara 2 veckor kvar....


                                           Anton , Mamma och Kenneth i Stockholm i somras.
                                         

Nu sitter jag på mitt rum, pelle ligger och sover och har nyss gjort minipajer, jag ska titta på reprisen av idol , igen.



puss /ida

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jadu! nu är det bara 2 veckor kvar innan du kommer hem,ska bli kul att ses igen Kram Kenneth

2008-10-12 @ 20:04:01
Postat av: syster

jag saknar min familj <3

2008-10-13 @ 04:39:31
Postat av: Michelle

Snart kommer du hem! Jag saknar också min familj...

2008-10-13 @ 08:35:07
URL: http://misshejdenback.blogg.se/
Postat av: Bitti

Hoppas du fick vila ut ordentligt i lördagskväll och att det är bättre med förkylningen nu. Så mysigt att Pelle lagar minipajer och grejar! Hälsa att jag längtar efter hans goda äppelmosbullar!!;-.

2008-10-14 @ 19:17:08
Postat av: Johan

Okej, kanske dum fråga, men hur långt har du hem?

2008-10-16 @ 22:38:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0