2 dagar kvar!

Hej! Idag gick det bra på skolan och jag och min grupp enades om hur vi skulle göra vårat performence på fredag!
Efter skolan gick jag och Rut på stan, vi fikade på waynes coffie och jag köpte en present åt min bror eftersom det verklgien var huuur länge sen som helst jag träffade honnom! I dag satt jag också bredvid hon som spelar polischefen i alla beck filmer, och i helgen såg jag karl martin berg och en utav killarna i A-teens!!! I natt drömde jag om bessie hela natten, jag drömmde inte specifikt om henne utan att hon verkligen va med i allt jag gjorde, och det är hon ju också, när jag är hemma,hon sitter där och flinar. Jag saknar djuren väldigt mycket där hemma och jag ska verkligen ta mig tid nu när jag är hemma att mysa med dom igen.....Föresten så har pelle gjort lite nytt i lägenheten. Han har sytt ( och bygt) en liten biosalong!
Han har sytt ett stort tyg som han har satt upp mitt i vardagsrummet för att skärma av det, så där tvn är nu är det jätte mysigt att dra för och eftersom vi har en sån stor bild så får man verkligen bio känsla+ att tyget är röttt på insidan!
När jag kom hem hade han även ställt fram en STOR korg med bullar, vilket jag tolkade som, varsegod och ät ida!!

Godnatt / ida

ps. två dagar kvar nu!!


 

Kommentarer
Postat av: Bitti

Han är verkligen en riktig mystomte Per;-. Ser fram emot att du kommer hem Ida!

Jättekramar!

2008-10-23 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0