Reflections

hej blogg!
Idag gick jag till skolan som vanligt, så skönt att få den där morgon promenaden och hanna jag äter havregrynsgröt till frukost varje morgon! Skolan gick bra , vi gjorde ingenting särskilt och efter skolan gick jag och hämtade timoteo på dagis, vi kröp ett tag i en tunnel i lekparken sen blev han rätt trött. han somnade i vagnen på vägen hem och blev skit rädd när han vaknade i hissen igen! nästan lite kul:P
vi lagade köttbullar till middag och tittade på en dvd sen, fick 300 kr för det och i går fick jag 500 så jag tjänar väldigt bra på att nästan inte göra någonting......
gick en lång kvällspromenad hem sen och tittade på greys med pelle. Vi har ju ingen tv skärm utan en projekor som visar bilden på en vit vägg, och när det blir reklam säger pelle , om man blir arg när det blir reklam för ofta är det helt okej att göra såhär : pang! så slänger han iväg ett underlägg rakt i väggen där skärmen skulle vara och skrattar jätte mycket... det är typ därför han inte har en tv skärm, för att han ska kunna slänga saker på tvn när han blir arg över reklamavbrotten..hahah. Nu ligger jag i min säng och ska sova.

Gnatt!
/ida


Kommentarer
Postat av: storasyster

MOAHAHAHAHA

ingen dålig ide du!

2008-11-06 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0