Med pixie!

Hejsan, idag hände verkligen ingenting på skolan förutom att vi tittade på Juno på engelskan, såå bra film!
Efter skolan fick jag reda på av sofia i min kör att vår körledare har fått nått som hette neuroligisk ( stavning) borelia!!
som har satt sig på hjärnan så hon kunde såklart inte ha kören ikväll! Istället åkte jag och pixe till stan och testade massa roliga klänningar. Efter ett tag blev jag så trött så jag åkte hem, lagade lite mat sen tog jag en lååång promenad, gick uppför hammarbykullen som jag brukar säga, men det är tydligen en skidbacke och därifrån såg jag hela stan. Kom hem nu, Pelle ligger och sover, undrar varför, för tidigt för att gå å lägga sig och för sent för att sova middag ju...
jaja.. i morgon har jag sång och vi ska sjunga svenska låtar, jag ska sjunga TRO med marie fredriksson eller ELEGI med Lars Winnerbäck, får se hur det går...

pussokram ida

 

Kommentarer
Postat av: carla

du är ju så jävla underbar!

2008-11-06 @ 21:22:23
URL: http://carlasanchez.blogg.se/
Postat av: carla

du är ju så jävla underbar!

2008-11-06 @ 21:23:14
URL: http://carlasanchez.blogg.se/
Postat av: Bitti

Vilka bra låtar ni ska sjunga imorgon! Önskar jag kunde lyssna... Skönt med promenad - visst är det svårt att tro att den gamla soptippen är en slalombacke? Det är nog inte många timmar per vinter den är öppen nu för tiden...;-.

Kram!

P.S. Det stavas: neurologisk

2008-11-06 @ 22:04:13
Postat av: ssh

ida jag saknar dig! fan jag måste prata med dig.

2008-11-08 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0