Lars Winnerbäck

Som jag skrev förut så skulle jag ju sjunga Lars Winnerbäcks låt " Elegi"
Och i fredags när jag står på min sånglektion och säger att jag ska sjunga den så tittar min lärare intreserande på mig och säger "jaha gillar du lars?" ja ba ja det gör jag jag tycker han är jätte bra .
då säger hon att hon känner två killar i hans band och att dom är i Irrland och har hyrt ett ställe på landet och är ute och går i naturen för att leta insperation till nya låtar. både coolt och lite snopet, man påminns hela tiden om att kändisar är mycket vanligare här och tex i går när jag var och handlade så såg jag Henning från Idol, vet inte om ni minns honnom men eftersom jag är en Idol nörd så minns jag ju allt.....
 

                                                                                          min sångpedagog Kerstin!

 



/Ida

Kommentarer
Postat av: Bitti

Ha! Jag känner igen Kerstin från öppet hus förra hösten! Visst var hon en av de två lärare som hade öppen sånglektion? Hoppas det gick strålande med Elegi!

Kram!

2008-11-10 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0