A weekend with Carla!

Hej, Tänkte berätta lite vad jag gjorde i helgen....
I Fredagskväll åkte jag hem till Carla hon bodde i kallhäll... ( någonstans)
Vi Gick förbi Fritidsgården sen gick vi hem och myste och spelade gitarr och åt godis och sånt. På lördagen tog vi en låååååång sovmorgon! Sen åkte vi hem till mig och hämtade lite saker och sen tillbaka till henne, Då träffade vi några av hennes kompisar och vi gjorde massa roliga saker  .


 

Tog samma långa sovmorgon dagen efter sen åkte vi hem till mig, försökte dra med Carla på min promenad men tydligen så var den waay to long så vi gick bara ca en fjärdedel..:P
efter " promenaden" gick vi hem tittade på Mamma Mia och åt glass, sen var det bingen

 



Idag har jag feber och har legat och sovit i min säng sen jag kommit hem , hoppas det blir bättre tills i morgon för då har jag ju ensamble... jaja..

Puss /ida

Kommentarer
Postat av: storasyster

är det där glass med kakdeg i?

2008-11-11 @ 05:17:19
Postat av: carla

gud va vi hade det mysigt! :)

det är new york chocolate fudge :D om jag inte minns fel :)

2008-11-13 @ 08:31:14
URL: http://carlasanchez.blogg.se/
Postat av: carla

ida, jag kommer aldrig glömma bort den helgen! jag kommer sakna dig så otroligt mycket när du flyttat! fy vad jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha dig kvar här i sthlm! :'( jag kommer komma upp och hälsa på! och du får komma hit och hälsa på!!!! älskar dig ida jonasson! <333333333

2008-12-01 @ 23:49:10
URL: http://carlasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0