BACKEN

hej blogg:) idag var jag och mamma och handlade i bilen på väg till coop så bestämde vi oss för att ta massa kort ute i snön när vi kom hem, idag var det nämligen världens finaste väder det var 17 minus grader och solen sken och snön glittrade som aldrig förr. jag lägger upp överdirvet många bilder här nu men det är till Hanna, för jag vet att man mår väldigt bra utav att se dom där bilderna när man är väldigt väldigt långt bort.




Haha hanna du vet när Eld tar tag i Baskos koppel och bara drar och sliter och försöker bråka., fångade det på bild idag. tänk va hundarna är roliga i bland...:P




'
det gäller att hålla tungan rätt i mun :)




det var allt för idag. puss /ida


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härliga bilder Ida! Hur tar du bort din skugga från bilden upp mot huset? /Pappa

2008-12-13 @ 19:44:07
URL: http://www.gaupa.se
Postat av: Bitti

Vilka fantastiskt fina bilder Ida! Visst var det MAGISKT igår?? Åkte från Åre till Orrviken och NJÖT av naturen hela vägen...

Kram!

2008-12-14 @ 19:18:23
Postat av: emma

du förresten. hos min faster hittade jag en fin tavla på din gård som målades på typ 40-talet!

2008-12-20 @ 14:42:56
Postat av: storasyster

Det här är de finaste bilder jag någonsin sett. gud vad jag saknar hemma. Men som du säger, jag har levt 19 vintrar med snö, så nog borde jag klara en vinter utan just snö. Men tack kära du för bilderna. Jag visade dom för Trish och hon tyckte verkligen att det var fint. Ska du sluta skriva nu bara för att du är hemma eller? Det var ganska så skönt att kunna gå in och läsa om hur du har det och vad du gör och så. Jaja, nu ska jag iväg och fira svensk julafton! Saknar och tänker på dej. Jag älskar dej. <3

2008-12-20 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0